Toelating/handhaving van leerlingen

Nadat ouders/verzorgers zich hebben georiënteerd op een school voor hun kind vindt op de gewenste school een kennismakingsgesprek plaats. Daarna vullen ouders/verzorgers het aanmeldingsformulier. MetLees meer


Tussenschoolse opvang (TSO) / overblijven

Dagelijks maakt een groot aantal kinderen op onze school gebruik van de TSO. Het overblijven wordt in “eigen beheer” uitgevoerd door 2 enthousiaste coördinatoren enLees meer


Typisch Heuvellaan

Spetterproject Het Spetterproject is een jaarlijks terugkerende themaperiode op de Heuvellaan. Ook dit schooljaar willen wij de kinderen, u en onszelf dit feestje natuurlijk nietLees meer


Uitstroomcijfers

2017/2018 2018/2019 2019/2020 2020/2021 Praktijkschool  0 0 0 0 VMBO/LWOO  0 0 0 0 VMBO (beroeps en kader) KADER/TL 5     6    Lees meer


Vakanties en vrije dagen

Aan het begin van het schooljaar zetten we de vrije dagen, vakanties en activiteiten al zoveel mogelijk in de agenda op de website. Verder krijgtLees meer


Vereniging Openbaar Onderwijs (VOO)

Telefoon: 036 533 15 00 E-mail: info@voo.nl www.voo.nl VOO Helpdesk Voor een vraag aan de VOO Helpdesk (elke schooldag beschikbaar tussen 10:00 en 13:00), gelieve contactLees meer


Verjaardagen

Verjaardagen zijn extra feestdagen voor de kinderen. Natuurlijk vieren we dat zo vrolijk mogelijk. In de groep mag de jarige trakteren en daarna de klassenLees meer


Vertrouwenspersoon

Leerplein055 heeft een extern vertrouwenspersoon aangesteld voor al haar scholen. Dit is mevrouw Yvonne Kamsma, werkzaam bij De IJsselgroep. Mevrouw Yvonne Kamsma Telefoon 06 1400 1672Lees meer


Voorschoolse opvang (VSO)

Wij bieden op onze school zowel voor- als naschoolse opvang aan. Deze opvang wordt verzorgd door Doomijn Kinderopvang. De voorschoolse- en naschoolse opvang kan aangebodenLees meer


Vrijwillige ouderbijdrage

Per 1 augustus 2021 is de wetgeving over de vrijwillige ouderbijdrage aangescherpt. Alle leerlingen moeten mee kunnen doen met activiteiten die de school organiseert, ookLees meer